آشنایی با بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران

آشنایی با بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران

آشنایی با بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران

در این مقاله از تاسیسات تهران قصد داریم تا شما را با بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران آشنا کنیم. تقریبا می توان گفت در پنجاه سال گذشته گرفتگی لوله ها معضلی است گه اکثرا مردم به آن دچار می شوند. در طی این مدت روش های مختلفی را برای حل این مشکل به کار گرفته اند. بین این روش ها معمولا درستگاه فنر لوله بازکنی مطمئن ترین و بهترین روش برای رفع گرفتگی لوله ها به حساب می آید. این دستگاه شامل یک فنر منعطف و بلند است به یک سر آن سر فنر و متعلقات متصل می شود و از سوی دیگر نیروی محرکه ای فنر را می چرخاند و درون لوله حرکت می دهد.فنر از جنس فولاد است و با انعطاف پذیری داخل پیچ و خم لوله به راحتی می چرخد و با قلابی که در سر دارد اقدام به بر طرف کردن گرفتگی می کند.

بهترین شرکت های لوله بازکنی

شماره یک : تاسیسات تهران

شرکت لوله بازکنی تاسیسات تهران با چندین سال سابقه فعالیت در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت داشته و در تمام مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب تهران خدمات ارائه می دهد. این مجموعه تعداد زیادی  چاه بازکن سیار را با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در مناطق تهران مستقر نموده و در مدت زمان کوتاهی  به محل اعزام می شوند..  ویژگی های منحصر به فرد تاسیسات تهران :

  • لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در تمام روزهای سال و بدون تعطیلات
  • ارائه خدمات با نرخ اتحادیه و ارزان
  • تنوع بالا در خدمات از قبیل لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله، حفر چاه نو، لایروبی، رفع نم و رطوبت، رفع بوی بد فاضلاب و تخلیه چاه
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته
  • لوله بازکنی و تخلیه چاه بدون تخریب و کثیف کاری
  • ارائه فاکتور رسمی
  • ارائه تمام خدمات به صورت کاملا تضمینی

 

شماره دو : شرکت سرویس کار

این شرکت ها تجربه زیادی در زمینه امور تاسیساتی دارد همین امر موجب شده است که در هر ساعتی از روز بتواند کارشناسان خبره خود را برای رفع مشکلات تاسیساتی و فنی در نقاط مختلف اعزام کند. این شرکت آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان عزیز در تمام مناطق تهران و حومه می باشد.

شماره سه ‌: مستر لوله بازکن

شرکت مستر لوله باز کن از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران است. این شرکت با ۳۵ سابقه در بیشتر نقاط تهران دارای شعبه فعال است و در هر حال فعالیت است. طبق آمار به دست آماده این شرکت تا کنون پروژه های موفق زیادی داشته است. و کارشناسان خود را طی مدت نیم ساعت به محل مد نظر اعزام می کند.

بهترین شرکت های لوله بازکنی

شماره چهار : شرکت مستر لوله

خدمات فنی مستر لوله با سال ها تجربه در امور خدمات چاه و فاضلاب از جمله خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است. خدمات فنی مستر لوله با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه در زمینه لوله بازکنی و استفاده از تجهیزات خوب قادر است در زمان کوتاه محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص دهد و سپس اقدام به رفع آن نماید.حتی با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک و فنرهای فولادی سر مته دار و پمپ تراکم هوا می تواند لوله های از جنس سیمان را باز کند.

شماره پنج  : شرکت خدمات فنی شهر

این شرکت از جمله شرکت های قدیمی و با سابقه در زمینه چاه بازکنی و تخلیه چاه در تهران است. این شرکت نیز پرنسل آموزش دیده و حرفه ای دارد که خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه و حفرچاه را به صورت حرفه ای و در زمان کوتاهی ارائه می کنند.

شماره شش: استاد لوله باز کن  

استاد لوله بازکن از  شرکت های لوله بازکنی در تهران با عقبه ای درخشان در حوزه ی خدمات مربوط به تاسیسات، تعمیر و نگهداری تجهیزات تاسیساتی ساختمان ها و مجتمع های مسکونی، با بروز کردن تجهیزات خود و آخرین تکنولوژی های روز دنیا، طیف گسترده ای به دایره ی خدمات قابل ارائه خود اضافه کرده است.

بهترین شرکت لوله بازکنی

 

شماره هفت : اقای لوله بازکن

شرکت آقای لوله بازکنی با پرسنل قوی خود در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخیه چاه در تهران مشغول فعالیت است. این شرکت در طی سالیان با ارائه خدمات با کیفیت توانسته است در این حوزه از جمله شرکت های مورد اعتماد باشد. این شرکت با استخدام محموعه ای بی نظیر از سرویس کاران با تجربه و با اخلاق که همگی کاملاً قابل اعتماد و اطمینان هستند و همچنین گواهی عدم سوء پیشینه نیز دارند.

شماره هشت : شرکت خدماتینو

شرکت خدماتینو  دارای پرسنلی منتخب از بهترین فنی کاران در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی می باشد. این سرویس کاران تمامی مراحل باز کردن لوله فاضلاب و … را با رعایت اصول بهداشتی و طبق قوانین لوله بازکنی انجام می دهند.

شماره نه : شرکت تهران تخلیه

خدمات فنی تهران تخلیه با سال ها تجربه در امور خدمات چاه و فاضلاب از جمله خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی مفتخر است که تجربیات و تخصص خود را در زمینه های مرتبط در اختیار شهروندان گرامی در سراسر نقاط تهران و حومه حتی برخی شهرستان ها قرار دهد.

شماره ده : پارس کمک

شرکت پارس کمک با داشتن ۱۵ سال تجربه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تمام مناطق تهران به شما سرویس مناسب ارائه می دهد. همچنین این شرکت تلاش کرده است در طی این مدت با پرنسل مجربی که دارد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند.

<